Новини DESPRO

16:10 | 06.09.2018

Спільнота практик здобула визнання на міжнародному дослідницькому рівні

Команда експертів Спільноти практик проекту DESPRO опублікувала статтю "eLearning within the Community of Practice for sustainable development" («Електронне навчання у Спільноті практик задля сталого розвитку»).
Стаття вийшла у журналі "Higher Education, Skills and Work-Based Learning" HESWBL («Вища освіта, навички та навчання на робочому місці») у британському видавництві Emerald Publishing Limited. Журнал HESWBL – це одне з найбільш престижних наукових видань видавництва Emerald Publishing у галузі вищої освіти з особливим акцентом на розробках та інноваціях стосовно набуття навичок та ефективного навчання на робочому місці.
У статті проаналізовано практику впровадження інструментів управління знаннями на основі найпопулярнішого щорічного е-курсу Спільноти практик «Управління проектами місцевого розвитку».

comm_practice_logotype_horizontal_ukr (2).jpg

Мета статті «Електронне навчання у Спільноті практик задля сталого розвитку» – продемонструвати, як використання 2-ох інструментів управління знаннями – онлайн-навчання та спільноти практик – сприяє формуванню культури управління за допомогою проектів у публічних та громадських організаціях.
У статті представлено 3 навчальні стратегії для організації онлайн-навчання у Спільноті, спеціально розроблену навчальну програму е-курсу з управління проектами місцевого розвитку з використанням моделі "4A" (увага, актуалізація, залучення, дії) та з акцентом на емоційний стан учасників, що враховується при проектуванні процесу електронного навчання.
Як було зазначено у коментарях до статті під час проведення її експертної оцінки та рецензування: "Висновки мають вагоме значення для заінтересованих сторін в галузі електронного навчання та спільноти в цілому, вказуючи на важливість використання електронного навчання та спільноти практик як інструментів управління задля сталого розвитку. Висновки дослідження долають розрив між теорією та практикою, демонструючи синергетичний ефект від двох інструментів управління знаннями (електронного навчання та спільноти практики), та підтверджують правильність вибору навчальних стратегій».

Цю статтю можна придбати у видавництві Emerald Publishing Limited за наступним посиланням: Ihor Katernyak, Viktoriya Loboda, Maryana Kulya, (2018) "eLearning within the Community of Practice for sustainable development", Higher Education, Skills and Work-Based Learning, Vol. 8 Issue: 3, pp.312-322, https://doi.org/10.1108/HESWBL-03-2018-0030

Коротке посилання на новину: http://despro.org.ua/~lO3VF